1.

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 79-98
آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ طاهره نبی زاده

2.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

3.

بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 55-74
صنم حسینی؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ مجتبی پورسلیمی

4.

به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام. (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 51-68
آذر کفاش پور؛ علی علیزاده زوارم

5.

شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 87-108
محمد لگزیان؛ آذر کفاش پور؛ علیرضا رجبی پور میبدی؛ سعید مرتضوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب