1.

بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 147-168
محمدرضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان خرازیان؛ جواد غفاری فیض‌آبادی؛ نیما حسن‌زاده سرهنگی

2.

بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 35-50
محمدرضا حمیدی زاده؛ محمدرضا کریمی علویجه؛ مرتضی رضایی

3.

طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالعۀ موردی بازار بین‌المللی بنزین

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 19-36
بهتاش جمالیه بسطامی؛ محمدرضا حمیدی زاده

4.

مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 37-52
یوسف محمدی فر؛ احمد روستا؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب