1.

بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 73-86
هادی تیموری؛ علی شائمی؛ شیوا حمیدی پور؛ آذرنوش انصاری

2.

سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 179-200
محمد طوطیان اصفهانی؛ آذرنوش انصاری

3.

شناسایی ابعاد انعطاف‌پذیری بازاریابی و عوامل مؤثر بر آن در بیمۀ عمر

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 89-112
مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی

4.

طراحی مدل کج‌رفتاری ناشی از سوگیری‌های ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 67-90
ایمان عموئی؛ سید فتح الله امیری عقدایی؛ آذرنوش انصاری

5.

مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 211-224
آذرنوش انصاری؛ آذرنوش انصاری؛ نصیر کتابی؛ هادی تیموری؛ زینب صابر؛ هادی تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب