1.

ارائۀ چارچوب قابلیت‌های رایزنی بازرگانی خارجی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 1-26
محمدعلی شاه حسینی؛ محسن نظری؛ محمدحسین خروطی

2.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

3.

بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 109-128
محسن نظری؛ علی شجاع؛ هانیه فتحی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 109-126
محسن نظری؛ مهدی اشکانی

5.

شناسایی نقش تخفیف در ایجاد ناهماهنگی شناختی (مورد مطالعه: صاحبان کسب‌وکار در صنعت مد و پوشاک)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آبان 1404
رضا عاملی؛ محسن نظری؛ رضا شافعی

6.

طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 23-40
محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن نظری؛ محمد آقایی؛ حامد عبدالعلی

7.

طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 109-142
هلیا عابدی؛ محسن نظری؛ رضا شافعی

8.

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-20
محسن نظری؛ حسین دستار


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب