1.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

2.

بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 109-128
محسن نظری؛ علی شجاع؛ هانیه فتحی

3.

بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 109-126
محسن نظری؛ مهدی اشکانی

4.

طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 23-40
محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن نظری؛ محمد آقایی؛ حامد عبدالعلی

5.

طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 109-142
هلیا عابدی؛ محسن نظری؛ رضا شافعی

6.

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-20
محسن نظری؛ حسین دستار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب