1.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

2.

تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر عملکرد اجتماعی و واکنش‌های مصرف کننده در صنایع غذایی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 161-178
فریدون امیدی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

3.

تحلیل ارزش خرده فروشی بر‌اساس ابعاد منتخب تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های رفاه، مجموعه سیتی‌سنتر (هایپراستار) و کوثر )

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 143-160
پریسا قربانیان؛ زهرا یاوری؛ مجید محمدشفیعی

4.

عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 51-68
ریحانه‌السادات طبائیان؛ مجید محمدشفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب