1.

Classification of EFL Students: EFL Teachers’ Criteria and a Case Study

دوره 7، شماره 2، تیر 2018، صفحه 237-272
Mahmood Rouhani؛ َA. Majid Hayati؛ AliReza Jalilifar

2.

Complexity Matching and Lexical Matching in the Conversations of Bilingual Persian-English Speakers

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 99-132
Zohreh Gooniband Shooshtari؛ Ali Davoodi؛ Alireza Jalilifar

3.

Examining Classroom Observation Forms in the Iranian Context: A Rhetorical Analysis of Academic Commentary in Teacher Evaluation

دوره 12، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 103-130
Amin Ivaz؛ Alireza Jalilifar

4.

Mediation and EFL Learners’ Willingness to Communicate: A Micro Sociocultural Study

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 449-476
Behrouz Jamalvandi؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Jalilifar؛ Hassan Soleimani

5.

Mobile, L2 vocabulary learning, and fighting illiteracy: A case study of Iranian semi-illiterates beyond transition level

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 65-80
zohreh G.shooshtari؛ Alireza Jalilifar؛ Saeedi Kahzaei

6.

The Impact of Podcasts on English Vocabulary Development in a Blended Educational Model

دوره 5، شماره 2، مهر 2016، صفحه 145-172
Amir Mashhadi؛ َA. Majid null Hayati؛ Alireza Jalilifar


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب