اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,184
تعداد مقالات9,788
تعداد مشاهده مقاله11,387,821
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,306,317

1.

سال هشتم، شماره یک، شماره پیاپی(28) بهار 1397


2.

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب

صفحه 1-20
محسن نظری؛ حسین دستار

3.

عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل

صفحه 21-34
محمدرضا ادیب پور؛ شهرام فردوسی؛ اصغر مشبکی

4.

مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد

صفحه 35-56
حمید طهماسبی فرد؛ بهرام خیری

5.

درک جایگاه عوامل زمینه‌ساز ایجاد بنادر خشک در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی GRA، MCDM و اعداد فازی مثلثی ـ بازه‌ای

صفحه 57-74
سید حسن حاتمی نسب؛ حامد زارع

6.

تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی

صفحه 75-96
مصطفی شغایی فلاح؛ سید حمید خداداد حسینی؛ آناهیتا خرمی بنارکی؛ علی علیزاده زوارم

7.

نقش بازارگرایی داخلی در توسعة گرایش کارآفرینانه؛ شرکت‌های ارائه‌دهندة خدمات اینترنت در تهران

صفحه 97-116
امیر اخلاصی؛ نادر سیدامیری؛ مرتضی هندیجانی فرد

8.

ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک

صفحه 117-130
سمیه زمانی قلعه میرزمانی؛ علی کاظمی؛ آرش شاهین؛ نرگس کشتی آرای


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.