اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,160
تعداد مقالات9,583
تعداد مشاهده مقاله10,780,757
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,091,997
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
یزدان شیرمحمدی; حمید ضرغام بروجنی; معصومه جوانی. "اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 3, 1398, 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). 'اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(3), pp. 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(3): 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.