اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,108
تعداد مقالات9,137
تعداد مشاهده مقاله8,815,470
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,451,095
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
یزدان شیرمحمدی; حمید ضرغام بروجنی; معصومه جوانی. "اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1398, -. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). 'اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.