اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,161
تعداد مقالات9,605
تعداد مشاهده مقاله10,847,717
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,111,592
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
رضا پیشقدم; شیما ابراهیمی. "بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1398, 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. (1398). 'بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286
پیشقدم, رضا, ابراهیمی, شیما. بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هَیَجامَد بر ارتقای آگاهی واج‌شناختی و مهارت خواندن دانش‌آموزان سندروم داون. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 11(2): 231-250. doi: 10.22108/jrl.2019.114353.1286


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.