اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,107
تعداد مقالات9,130
تعداد مشاهده مقاله8,775,680
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,437,177
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
مصطفی زندی نسب; سید محمدباقر جعفری; مهدی فرمانی. "تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). 'تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.