اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,107
تعداد مقالات9,130
تعداد مشاهده مقاله8,769,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,435,298
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
فریبرز رحیم نیا; یوسف رمضانی; سحر زرگران. "تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). 'تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.