اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,107
تعداد مقالات9,130
تعداد مشاهده مقاله8,775,667
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,437,171
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
ایمان حکیمی; محمد محمودی میمند. "تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1397, 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). 'تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(4): 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.