اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,161
تعداد مقالات9,600
تعداد مشاهده مقاله10,844,318
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,110,147
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
ایمان حکیمی; محمد محمودی میمند. "تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1397, 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). 'تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(4): 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.