اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,368
تعداد مشاهده مقاله10,233,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,897,874
میرزایی کشه, مژگان, قاضی زاده, مصطفی, ترکستانی, محمد صالح. (1398). مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 79-98. doi: 10.22108/nmrj.2019.102195.1125
مژگان میرزایی کشه; مصطفی قاضی زاده; محمد صالح ترکستانی. "مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1398, 79-98. doi: 10.22108/nmrj.2019.102195.1125
میرزایی کشه, مژگان, قاضی زاده, مصطفی, ترکستانی, محمد صالح. (1398). 'مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 79-98. doi: 10.22108/nmrj.2019.102195.1125
میرزایی کشه, مژگان, قاضی زاده, مصطفی, ترکستانی, محمد صالح. مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 8(3): 79-98. doi: 10.22108/nmrj.2019.102195.1125


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.