اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,132
تعداد مقالات9,364
تعداد مشاهده مقاله10,216,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,892,531
Memari Hanjani, Alireza. (1397). Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Alireza Memari Hanjani. "Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1397, 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. (1397). 'Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(2): 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.