اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,109
تعداد مقالات9,143
تعداد مشاهده مقاله8,838,336
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,458,268
Memari Hanjani, Alireza. (1397). Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Alireza Memari Hanjani. "Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1397, 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. (1397). 'Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(2): 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.