اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,081
تعداد مقالات8,961
تعداد مشاهده مقاله8,115,923
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,243,346
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
سارا شاکری; کامبیز حیدرزاده; فرهاد غفاری. "تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). 'تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.