اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,132
تعداد مقالات9,364
تعداد مشاهده مقاله10,224,565
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,894,931
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
سارا شاکری; کامبیز حیدرزاده; فرهاد غفاری. "تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). 'تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.