اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,368
تعداد مشاهده مقاله10,234,013
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,897,919
Tavakoli, Elaheh, Amirian, Seyed Mohammad Reza, Burner, Tony, Davoudi, Mohammad, Ghaniabadi, Saeed. (1397). Operationalization of Formative Assessment in Writing: An Intuitive ‎Approach to the Development of an Instrument. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 319-344. doi: 10.22108/are.2018.112373.1340
Elaheh Tavakoli; Seyed Mohammad Reza Amirian; Tony Burner; Mohammad Davoudi; Saeed Ghaniabadi. "Operationalization of Formative Assessment in Writing: An Intuitive ‎Approach to the Development of an Instrument". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1397, 319-344. doi: 10.22108/are.2018.112373.1340
Tavakoli, Elaheh, Amirian, Seyed Mohammad Reza, Burner, Tony, Davoudi, Mohammad, Ghaniabadi, Saeed. (1397). 'Operationalization of Formative Assessment in Writing: An Intuitive ‎Approach to the Development of an Instrument', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 319-344. doi: 10.22108/are.2018.112373.1340
Tavakoli, Elaheh, Amirian, Seyed Mohammad Reza, Burner, Tony, Davoudi, Mohammad, Ghaniabadi, Saeed. Operationalization of Formative Assessment in Writing: An Intuitive ‎Approach to the Development of an Instrument. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(3): 319-344. doi: 10.22108/are.2018.112373.1340


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.