فیض, داود, شعبانی, عاطفه. (1397). بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
داود فیض; عاطفه شعبانی. "بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1397, -. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
فیض, داود, شعبانی, عاطفه. (1397). 'بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
فیض, داود, شعبانی, عاطفه. بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.