محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). مدل یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعاتی: برند کاله). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
علی محبت طلب; مهران رضوانی. "مدل یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعاتی: برند کاله)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1397, -. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). 'مدل یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعاتی: برند کاله)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. مدل یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعاتی: برند کاله). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.