شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. (1397). تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
مصطفی شغایی فلاح; سید حمید خداداد حسینی; آناهیتا خرمی بنارکی; علی علیزاده زوارم. "تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 1, 1397, 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. (1397). 'تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), pp. 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(1): 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.