ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. (1397). عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
محمدرضا ادیب پور; شهرام فردوسی; اصغر مشبکی. "عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 1, 1397, 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. (1397). 'عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), pp. 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(1): 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.