اسفیدانی, محمد رحیم, نظری, محسن, آقایی, محمد, عبدالعلی, حامد. (1396). طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.102899.1171
محمد رحیم اسفیدانی; محسن نظری; محمد آقایی; حامد عبدالعلی. "طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.102899.1171
اسفیدانی, محمد رحیم, نظری, محسن, آقایی, محمد, عبدالعلی, حامد. (1396). 'طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.102899.1171
اسفیدانی, محمد رحیم, نظری, محسن, آقایی, محمد, عبدالعلی, حامد. طراحی مدل بازاریابی رابطه‌ای بین‌بنگاهی در شبکة کسب‌و‌کار گردشگری پارسیان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.102899.1171


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.