اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,377
تعداد مشاهده مقاله10,278,193
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,911,972
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; مهسا مروتی شانجانی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.