تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 129-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
هادی تیموری; مریم گودرزوند چگینی. "بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 129-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 129-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 129-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.