اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,069
تعداد مقالات8,890
تعداد مشاهده مقاله7,774,330
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,143,656
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
امیر غفوریان شاگردی; بهناز دانشمند; امید بهبودی. "تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). 'تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.