اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,375
تعداد مشاهده مقاله10,248,627
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,902,334
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
امیر غفوریان شاگردی; بهناز دانشمند; امید بهبودی. "تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. (1396). 'تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0
غفوریان شاگردی, امیر, دانشمند, بهناز, بهبودی, امید. تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 175-190. doi: 10.22108/nmrj.2018.89511.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.