اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,377
تعداد مشاهده مقاله10,278,158
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,911,959
کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. (1396). اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
محمد رضا کریمی علویجه; رکسانا علی طلب. "اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. (1396). 'اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.