هرندی, عطاءاله, فاطمی, زهرا, عبدی, زهرا. (1396). نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند در ارتباط با مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2017.89371
عطاءاله هرندی; زهرا فاطمی; زهرا عبدی. "نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند در ارتباط با مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2017.89371
هرندی, عطاءاله, فاطمی, زهرا, عبدی, زهرا. (1396). 'نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند در ارتباط با مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2017.89371
هرندی, عطاءاله, فاطمی, زهرا, عبدی, زهرا. نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند در ارتباط با مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 55-76. doi: 10.22108/nmrj.2017.89371


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.