چهار محالی, علی اکبر. (1396). کاربست نظریة گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعة موردی: بورس اوراق بهادار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 77-86. doi: 10.22108/nmrj.2018.103578.1225
علی اکبر چهار محالی. "کاربست نظریة گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعة موردی: بورس اوراق بهادار". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 77-86. doi: 10.22108/nmrj.2018.103578.1225
چهار محالی, علی اکبر. (1396). 'کاربست نظریة گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعة موردی: بورس اوراق بهادار', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 77-86. doi: 10.22108/nmrj.2018.103578.1225
چهار محالی, علی اکبر. کاربست نظریة گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعة موردی: بورس اوراق بهادار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 77-86. doi: 10.22108/nmrj.2018.103578.1225


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.