حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. (1396). اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
علی حیدری; امیر خانلری; شادی مهدوی. "اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. (1396). 'اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.