اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,069
تعداد مقالات8,889
تعداد مشاهده مقاله7,773,699
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,143,506
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
میثم شیرخدایی; محبوبه شاهی; سهیل نجات; سحر محمودی نسب. "بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). 'بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.