اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,375
تعداد مشاهده مقاله10,248,347
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,902,245
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
میثم شیرخدایی; محبوبه شاهی; سهیل نجات; سحر محمودی نسب. "بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 3, 1396, 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). 'بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(3), pp. 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(3): 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.