فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
علی فرنام; طاهره مددی زاده. "اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 1, 1396, 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). 'اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), pp. 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 3(1): 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.