اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,069
تعداد مقالات8,880
تعداد مشاهده مقاله7,752,129
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,138,158
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
علی فرنام; طاهره مددی زاده. "اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 1, 1396, 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). 'اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), pp. 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 3(1): 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.