آمار

تعداد نشریات40
تعداد شماره‌ها821
تعداد مقالات6,990
تعداد مشاهده مقاله2,354,234
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,699,723
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
محمدرضا اسماعیلی; مرضیه حبیبی. "طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). 'طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.