آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها849
تعداد مقالات7,142
تعداد مشاهده مقاله2,815,711
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,113,889
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
محمدرضا اسماعیلی; مرضیه حبیبی. "طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). 'طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.