اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,132
تعداد مقالات9,364
تعداد مشاهده مقاله10,216,009
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,892,289
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
محمدرضا اسماعیلی; مرضیه حبیبی. "طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). 'طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.