آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها803
تعداد مقالات6,760
تعداد مشاهده مقاله2,010,400
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,353,948
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 17-42.
مهدی دشتی; علی صنایعی; حسین رضایی دولت آبادی. "طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 17-42.
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). 'طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 17-42.
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 17-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.