دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
مهدی دشتی; علی صنایعی; حسین رضایی دولت آبادی. "طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). 'طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.