آمار

تعداد نشریات40
تعداد شماره‌ها821
تعداد مقالات6,990
تعداد مشاهده مقاله2,358,961
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,705,119
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
مهدی دشتی; علی صنایعی; حسین رضایی دولت آبادی. "طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). 'طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.