اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,134
تعداد مقالات9,375
تعداد مشاهده مقاله10,248,694
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,902,348
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
مهدی دشتی; علی صنایعی; حسین رضایی دولت آبادی. "طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. (1396). 'طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796
دشتی, مهدی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین. طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 17-42. doi: 10.22108/nmrj.2017.21796


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.