آمار

تعداد نشریات40
تعداد شماره‌ها824
تعداد مقالات7,000
تعداد مشاهده مقاله2,386,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,535
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی اصفهانی, اصغر, ملایی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2017.21795
سید حمید خداداد حسینی; اصغر مشبکی اصفهانی; فاطمه ملایی. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2017.21795
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی اصفهانی, اصغر, ملایی, فاطمه. (1396). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2017.21795
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی اصفهانی, اصغر, ملایی, فاطمه. بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2017.21795


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.