اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,109
تعداد مقالات9,143
تعداد مشاهده مقاله8,838,315
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,458,250
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 103-120.
امیر فارسی راد; محمود غلامی; نبی اله دهقان. "تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). 'تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 103-120.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.