اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,107
تعداد مقالات9,134
تعداد مشاهده مقاله8,785,779
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,440,377
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. (1392). Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(ویژه نامه), 59-68.
Jaleh farzaneh Hassanzadeh; Habibollah Doaei. "Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, ویژه نامه, 1392, 59-68.
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. (1392). 'Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(ویژه نامه), pp. 59-68.
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(ویژه نامه): 59-68.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.