اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,185
تعداد مقالات9,793
تعداد مشاهده مقاله11,403,153
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,311,221

1.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 173-194
سهیلا خدامی؛ حسین نوروزی؛ مهسا مروتی شانجانی

2.

بررسی و شناسایی سبکهای تصمیم‌گیری خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 4، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 141-154
امیر وحید مقدم؛ ایمان عمویی؛ جلیل دلخواه

3.

توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه‌گذاران بیمة زندگی «پژوهشی مبتنی‌بر نظریة داده‌بنیاد»‏

دوره 9، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 33-54
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر

4.

عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)

دوره 10، شماره 1، بهار 1399، صفحه 39-62
نادر جعفری‌ هفتخوانی؛ حسنعلی محسنی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.