اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,069
تعداد مقالات8,889
تعداد مشاهده مقاله7,774,004
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,143,585

1.

A Model of E-Loyalty and Word-Of-Mouth based on e-trust in E-banking services (Case Study: Mellat Bank)

دوره 4، شماره 5، بهار 1393، صفحه 101-114
Nafiseh Salehnia؛ Alireza Eshaghi؛ Maryam Saki؛ Monireh salehnia

2.

ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو

دوره 3، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 155-168
نسترن دهقانی سامانی؛ افسانه زمانی مقدم

3.

ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 63-78
محمدعلی شاه حسینی؛ امیر اخلاصی؛ کمال رحمانی

4.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

5.

بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران

دوره 4، شماره 3، بهار 1393، صفحه 149-160
سمیه رهبری؛ مسعود نادریان

6.

بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی

دوره 5، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 109-126
محسن نظری؛ مهدی اشکانی

7.

بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 99-108
مژده هاشمیان؛ محمدتقی عیسایی

8.

تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان

دوره 4، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 111-124
علی رشیدپور؛ علی صفری؛ سمیه حسین زاده

9.

تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 54-37
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ راضیه فعلی؛ فرج اله رحیمی؛ ادریس محمودی

10.

خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی

دوره 6، شماره 1، بهار 1395، صفحه 39-58
مسعود کیماسی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ امیربهمن اسماعیلیان

11.

مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 145-164
علی عطافر؛ حسین منصوری

12.

نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری

دوره 7، شماره 1، بهار 1396، صفحه 115-130
محمد رضا کریمی علویجه؛ بهروز رجبی بهجت؛ محمد مهدی احمدی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.