اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,070
تعداد مقالات8,900
تعداد مشاهده مقاله7,790,887
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,148,251

1.

A Model of E-Loyalty and Word-Of-Mouth based on e-trust in E-banking services (Case Study: Mellat Bank)

دوره 4، شماره 5، بهار 1393، صفحه 101-114
Nafiseh Salehnia؛ Alireza Eshaghi؛ Maryam Saki؛ Monireh salehnia

2.

ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

دوره 7، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 79-92
مسعود کیماسی؛ نرگس صارمی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات DSL با رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و آثار آن و تحلیل پوششی داده‌های فازی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت)

دوره 3، شماره 2، پاییز 1391، صفحه 59-76
مهشید آبادیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ میرمحمد اسعدی

4.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

5.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان

6.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

7.

طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایش‌های تاگوچی و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتی

دوره 2، شماره 1، بهار 1390، صفحه 83-106
آرش شاهین؛ نسیبه جنتیان

8.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، بهار 1394، صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ علی رجب زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

9.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

10.

وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 27-46
منیژه قره چه؛ منیره دابوئیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.