اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,069
تعداد مقالات8,889
تعداد مشاهده مقاله7,773,884
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,143,553

1.

An Exploration of Practices Adopted by EFL Teachers for Learners with ‎Low-Incidence Disabilities in Inclusive Classes

دوره 7، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 89-110
Seyyed Ayatollah Razmjoo؛ Naser Sabourianzadeh

2.

An investigation into the relationship among EFL teachers’ reflection, classroom management orientations, and perceptions of language learning strategies and students’ L2 achievement

دوره 4، شماره 2، پاییز 2015، صفحه 25-42
Mohammad Hadi Mahmoodi؛ Neda Izadi؛ Maliheh Dehghannezhad

3.

Effect of Self-Evaluation Techniques on Iranian EFL Teachers’ Reflective Teaching

دوره 8، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 27-50
Ali Roohani؛ Mina Moosavi Avendi

4.

English Teachers' Perception of Critical Pedagogy: Any Discrepancy between Perception and Actual Classroom Implementation?

دوره 8، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 78-114
Hassan Soodmand Afshar؛ Shadi Donyaie


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.