اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,110
تعداد مقالات9,143
تعداد مشاهده مقاله8,853,077
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,464,591

1.

A Putative Model of Transformative Teaching Self

دوره 6، شماره 3، پاییز 2017، صفحه 363-386
Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar؛ Rahman Sahragard

2.

Audience awareness of Persian learners of English writing: Towards a model of task-oriented strategies

دوره 1، شماره 1، بهار 2012، صفحه 87-102
Nematullah Shomossi؛ Saeed Ketabi؛ Abbass Eslami Rasekh

3.

Bringing Classroom-Based Assessment into the EFL classroom

دوره 1، شماره 1، بهار 2012، صفحه 73-86
Andrew Finch

4.

Pedagogy of Possibility for EFL Learners: Principles, Application, and Course Development

دوره 4، شماره 2، پاییز 2015، صفحه 1-24
Rahman Sahragard؛ Leila Akbarpour

5.

Pragmatic comprehension of apology, request and refusal: An investigation on the effect of consciousness-raising video-driven prompts

دوره 3، شماره 1، بهار 2014، صفحه 67-86
Parviz Birjandi؛ Ali Derakhshan

6.

Pragmatic expressions in cross-linguistic perspective

دوره 1، شماره 2، پاییز 2012، صفحه 1-14
Maryann Overstreet

7.

The Effectiveness of Critical Thinking on Enhancing Productive Skills among Iranian EFL Pre-Intermediate Learners

دوره 9، شماره 3، مهر 2020، صفحه 303-324
Maryam Kaviani؛ Davood Mashhadi Heidar

8.

The effect of reading purpose on incidental vocabulary learning and retention among elementary Iranian learners of English

دوره 3، شماره 1، بهار 2014، صفحه 55-66
Ahmad Reza Eghtesadi؛ Sakine Momeni

9.

The Effect of Reading Strategy Instruction on Reading Self-efficacy and Reading Attitudes: A Case of Young Female Iranian EFL Learners

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1398
Jalil Fathi؛ Habib Soleimani

10.

The Most Frequent Idioms Used in Contemporary American English: A Corpus-based Study

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 205-228
Elaheh Rafatbakhsh؛ Alireza Ahmadi

11.

The Washback Effects of High School Third Grade Exam on EFL Teachers’ Methodology, Evaluation and Attitude

دوره 5، شماره 1، بهار 2016، صفحه 77-98
Mohammad Ahmadi Safa؛ Farhad Jafari



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.