اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,108
تعداد مقالات9,139
تعداد مشاهده مقاله8,820,340
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,451,969

1.

Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity

دوره 9، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 75-102
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massoud Yazdani Moghaddam

2.

The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 569-598
Alireza Amjadiparvar؛ parviz Maftoon؛ masood yazdanimoghaddam


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.