اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,107
تعداد مقالات9,134
تعداد مشاهده مقاله8,786,337
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,440,502

1.

بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 125-142
مهدی گوهرپاد؛ مهدی بشیری؛ سمیه کریمی؛ مهدی بشیری؛ مصطفی قاضی زاده

2.

بررسی رابطة ویژگی‌های معاشرتی فروشندگان و فضای داخلی فروشگاه با رفتار خرید ناگهانی مشتریان، با تمرکز بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران

دوره 7، شماره 1، بهار 1396، صفحه 75-92
لیلا شاهپوری؛ ناصر یزدانی؛ مصطفی قاضی زاده

3.

تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی اینترنتی

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 219-236
مصطفی قاضی‏زاده؛ احمد سرداری؛ سیدرضا شجاعی؛ مهدی سمیع‏زاده

4.

شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 75-94
حسین رئیسی؛ حامد دانشخواهی؛ احمد سرداری؛ مصطفی قاضی زاده

5.

مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکت‌های خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کره‌ای

دوره 8، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 79-98
مژگان میرزایی کشه؛ مصطفی قاضی زاده؛ محمد صالح ترکستانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.